3 saker om mig

Fick mail av Frida, ett sånt här ”skicka-vidare”-brev… Klipper in det här istället…

Tre jobb jag haft i mitt liv:

  • Bartender på Calles
  • Kaffetant på Ladan
  • Behandlingsassistent på Bärby (Nu)

Tre platser där jag bott:

  • I ett hus med vänner i Nottingham
  • Uppfinnarvägen Skeå
  • Djäknegatan Uppsala (Nu)

Tre serier jag gillar att se på TV:

  • One tree hill

(hinner inte se på tv)

Tre av mina favoriträtter:

  • Ost (vet att det inte är en rätt, men ändå gott)
  • Sallad
  • Pasta

Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu:

  • Phoenix med Carro
  • Hos massören
  • Hemma med mamma och syrran

Egenlitgen inte speciellt kul. Ska hitta något annat…
/A

One response to “3 saker om mig

  1. hej tack för svaren då…
    hur går de i nya lyan, kan man inte få se lite kort ?? Jag är nyfiken:-)Kram

Kommentera

