Kortkurs och framtidsfrågor

Har alltså idag grillats… Intervjun skulle vara rätt kort eftersom vi känner varann redan. Vi höll ändå på i 2 timmar. Inget att vara nervös för egentligen, vet vad jag vill göra och så… Fick frågor om vart jag är om fem år, ingen aning! Även frågor om det är värdefullt att satsa utbildningar på mig. Ja självklart svarade jag! Denna intervju kändes rätt kul faktiskt. Mycket saker att tänka igenom en extra gång. Så om 1,5 vecka får jag veta. Eller jag vet ju redan, men då får jag det förhoppningsvis på papper. Innan dess är jag inte helt lugn.

Sedan möte på jobbet. Mycket att diskutera, ännu mer träsmak i röven. Sitta är inte det ultimata. Inte en hel dag iaf. Därefter bar det av till stan och kortkurs på Connection. Sååååå kul. Skulle kunna göra det varje dag. En massa kort blev gjorda och jag fick massa inspiration. =) Kort lägger jag ut under Pyssel imorgon. Är för dåligt ljus för att fota nu.

Hoppas ni alla har haft en lika skön dag som jag!
/A

Kommentera

