Jag borde seriöst tagga ner lite…

Tänkte att jag skulle testa mig igen och kolla hur gammal jag är. Känner mig ju som en tant då och då..

Gick in på vuxenpoang.com och gjorde testet, detta blev utfallet:

Vuxenpoäng.com – Hur vuxen är du egentligen?

Din vuxenpoäng är: 22.5

Din ålder borde vara 42.8 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse

AJajajj…. ja ÄR GAMMAL!!!!

One response to “Jag borde seriöst tagga ner lite…

  1. Men gud gumman tagga ner omedelbart, tänkt dig när du får barn då är du som 60 ++… hemskt, fin ny blogg.-) Kram

Kommentera

