Tidigt…

en söndagsmorgon släpade jag mig till jobbet. När man måste åka kl. 9 en söndag är man inte speciellt lycklig kan jag meddela… men möts man av detta kan man ju inte göra annat än le.
På busshållplatsen satt:

sp_a0096.jpg

/A

One response to “Tidigt…

  1. Hallå!

    Ja det vore jättekul om vi alla kunde fira nyårs ihop men jag håller ju inte i någon fest, och får önska och hoppas jag får bjuda med er, men problemet som är att ni är 16 personer, med era respektive och jag ska försöka att få med er men jag lovar inget, hade varit lättare om jag var med och bossa. Allt bra med dig…
    Kram

Kommentera

