Social kompetens

Trodde ju att jag var rätt duktig på detta fenomen, men inser nu att man måste underhålla detta… Annars försvinner denna kometens… Det är just detta jag fått uppleva i helgen. Åkte på lördagkväll till Stockholm för att träffa Linda, var typ 5 månader sen vi sågs sist. Väl där var det fest. Mycket mycket trevligt! Men som sagt, eftersom jag endast jobbat de senaste månaderna har jag glömt bort hur man är trevlig. Jag var tvungen att tänka till för att inte göra bort mig. Eller det kanske jag gjorde ändå, men inte medvetet iaf… Skumt, men inser nu att jag måste bli mer social, annars kanske jag bli helt inkompetent. Gaah! Insåg att jag verkligen behövde denna helg. Tack Linda!!!

Vi  gick sedan på en spelning med Four Faces. Lindas Leos band. De överraskade!! Väldigt duktiga! Så nu ska jag bli deras största fan… =) Eller kanske groupie?? Tog en massa bilder, men de kommer senare. Måste redigera till dem lite, typ lägga en solbränna på mig själv. Ser ut som ett spöke så här års.

Nu är det inte långt kvar till jul, måste kanske ta tag i julklappar m.m. Har nästa helg på mig… Min önskelista är rätt kort, har ju det mesta redan, men en sak jag önskar mig är en digital systemkamera:

En Canon

Nu ska jag skriva en studieuppgift och sedan jobba.

/A

Kommentera

