Semester och hemresa

Jaha, nu har jag jobbat bort rätt många timmar, så nu ska jag bara vara leeeedig! I hela 2 veckor ska jag ha semester. Förhoppningsvis klara de sig på jobbet utan mig. Lite svårt att tro det, men… Däremot hoppas jag att min föreståndare ringer och säger att löneförhandlingen med facket är klar. Så att jag får veta var min lön kommer att hamna… Gissar att våran fackliga representant helst inte vill att jag ska få det jag begärt. Han verkar mycket speciell..

Ikväll åker jag mot Norrland. Ska bli så skönt. Inte själva åkandet då, men själva tiden hemma. Ska ju åka buss upp så det lär ju bli rätt trist. Men vad gör man inte för att spara pengar. Eller egentligen är det inte därför jag åker buss, utan det beror på att jag var för sent ute. Alla biljetter var slut, både tåg och flyg. Men men, det ger ju lite tid att lyssna på musik och se film. Det ska nog gå bra. Kommer vara sååå trött imorgon.

Har även bokat biljett inför nästa resa, den kommer att gå den 11/1 till London och lilla Doyle/Ljunggren familjen. Längtar så mycket efter att få se det lilla knytet. Längtar massor!!!

Nu ska jag ta tag i all min packning, ska ju trots allt vara bort i 2 veckor. Många skor måste packas!  Take care där ute, syns på Skeås gator!

/A

Kommentera

