Hem ljuva hem!

Japp då var man då hemma i Skeå igen. Tog ju endast 10 timmar att ta sig hit. Inte alls så farligt =S Vid 01.00 var jag rätt irriterad över att jag inte kunde somna. Ännu mer irrriterad var jag 02.00 över att ALLA andra sov, men inte jag! Så jag tog fram all min mat och käkade. Resten av bussen blev lagomt sura för att det luktade mat hela bussen, rätt åt dem tycker jag!
Tog mig ju tillslut fram iaf, lagomt trött. Efter ett ar timmars  sömn hittade jag tillbaka till den vanliga dygnsrytmen och tog mig ur sängen. En sväng på systemet och sen en låååång fika med Frida på Waynes. Trevligt trevligt. Skönt att få lite kvalitets tid med dig gumman!
Nu ska jag, syster, bror, brors tjej och bror2 gå ut en sväng. Ska göra mig lite glittrig tror jag!
/A
One response to “Hem ljuva hem!

  1. Tack själv det var mycket trevligt fika, visst hinner vi med några till?? Kram

Kommentera

