Året som gått…

  • Tillbakaflytt till Umeå
  • Amika kom till världen, stolta föräldrar var Carro och Bryan.
  • En veckas semester i Chamonix
  • C-uppsats, ojojoj…
  • Sara och David blir föräldrar för andra gången, Albin får en lillasyster, Hanna.
  • Ser Ane Brun med Sara i Stockholm.
  • Umeå Open.
  • Mamma blir sjuk.
  • En grymt rolig examensfest!
  • Examen! Anna numera socionom och socialpedagog. Ska visst nu kunna hjälpa utsatta människor…
  • Flytt till Uppsala, denna gång för att stanna (tror jag just då iaf)
  • Påbörjade mitt första jobb som socionom
  • Dop för Hanna
  • 25 år blev jag
  • 25 års fest hade vi, 80-talsfest på Pinkerton
  • Festivalen, återknöt några gamla kontakter. Mycket trevligt!
  • Jobbade skallen av mig hela sommaren.
  • Sätter mig på planet till USA, endast 25 timmar sen. Sedan 2 underbara veckor i Cali och Phoenix
  • Jag får lära känna lilla Tajny.
  • Bröllop i USA, Carro blir mrs. Swanson
  • Hemlös i en månad
  • Ny lägenhet!
  • Hemma i Skeå för att hämta alla mina saker, nu Uppsalabo på allvar.
  • En lång och trött höst, jobbar mer än nånsin. Dessutom påbörjar jag en kurs vid Hägskolan i Gävle.
  • Syrran går och bli sambo.
  • Emelie och Alex får en son, Cillian.
  • Hemlängtan i massor, hela hösten.
  • Ser Betnér och älskar honom.
  • Ser Salem Al Fakir och Maia Hirasawa, grymt!
  • Ser Gardell.
  • Går en massa på teater, inte likt Anna.
  • En lång bussresa tillbaka till Skeå.
  • Bokar resa för att åka till London. Längtar!
  • Firar jul med familjen. Underbart!
  • Hoppas nu på en härlig nyårsafton.

Det var alltså detta års utvärdering! Har säkert missat en massa, fyller på den eftersom!

/A

Kommentera

