Funderingar i massor…

Ja, nu har jag då haft årets hårdaste fylla. Detta resulterade med sår i ansiktet samt plånbok och telefon borta. Vid 17 igår satte den riktiga ångesten fart, ingen av de borttappade sakerna fanns på S8 utan jag var tvungen att polisanmäla allt… Hann börja tänka på hur jag skulle ta mig ner till Uppsala… Utan körkort får man ju inte köra bil, samt att jag inte har nån annan legitimation med mig upp… Kan inte heller flyga eftersom man då åxå behöver legg. Ja, så paniken började smyga sig på, i rasande fart kan jag säga… Men helt plötsligt ringer Kalina från min telefon och berättar att hon hittat den, utanför S8!! Tur eller vad!!! Så allt är nu tillbaka! Detta firades med middag på O’learys. Dock fick ju syrran betala eftersom mitt kort är spärrat… *hihi* Smart av mig! =)

Funderar rätt mycket på vart jag ska ta vägen. Vet inte om det är Uppsala jag villbo i eller och jag vill bo här hemma med familjen. Frågan är ju hur man ska överleva utan jobb, har ju faktiskt världens bästa jobb i Uppsala. Kankse man skulle kunna flytta hela institutionen!?! Skulle jag bli galen av att bo här hemma? Eller skulle jag ta mig för alla dem där sakerna jag vill göra men som jag inte ids göra i Uppsala… Hmm… Efter att ha träffat en massa gamla kompisar känner jag nog ännu mer hemlängtan… Buhuuu. Vill inte känna mig mer förvirrad än jag redan är! Jaja, nu ska jag sluta fundera över allt sånt här jobbigt och istället bara njuta av tiden här hemma.

Tack alla snälla vänner som tog hand om mig i fredags. Jag ber såå mycket om ursäkt för mitt uppträdande… Borde skämmas. Och det gör jag! Är er evgit tacksamma och skyldig er en jättetjänst! Tack tack tack!!!

Här kommer lite kort från julhelgen!

Gruppkort Juldagen! Gruppkort från juldagen!

dsc00347.jpg    Systrarna Adolfsson har ”hittat” en blomma!

/A

2 responses to “Funderingar i massor…

  1. Hej gumman
    om du vill bo hemma ett tag nu förstår jag det & det kanske bara behöver vara ett tag? Uppsala finns ju kvar eller hur, om du vill ses & ta en fika & prata så är jag på (dock inte i morrn mellan 7.30-15.30 för då är jag på jobbet…) stor kram till dig

  2. Hallå igen ! Hinner du med fika innan du åker?

Kommentera

