Har nu bestämt mig…

Från och med 28/1 är jag Behandlingssekreterare på Bärby. Kommer att ha ett enormt ansvar, men det ser jag bara som en utmaning!

Nu gäller det bara att sätta mig in i allt nytt som jag ska kunna! =)

/A

5 responses to “Har nu bestämt mig…

  1. Otroligt coolt Anna! Grattis!

  2. Grattis! va kul för dig!

  3. Grattis till jobbet! Utmaningar fixar du ju galant 😉 Kram kram

  4. Hej

    Vad kul för dig stor GRATTIS KRAM från mig

  5. Grattis till dig också gumman!
    Ja tack så mycket, det känns bra att man kan rådfråga någon som gått samma. Jag kommer säkerligen att ringa =)
    Kram

Kommentera

