Toppnotering

Dagen har inneburit hela 107 tittar… Undrar om du är en och samma som tittar 107 gånger, eller om ni är flera olika… Håller mig till tron att det är det sistnämnda. Känns som  att jag har kompisar då 😛

Har idag försökt ta tag i lite av alla saker jag borde göra då jag är ”ledig” på dagarna. Började med att möta syster för att beställa blommor till begravningen. Känns hur skumt som helst att försöka tänka sig hur den dagen kommer att vara. När floristen frågade om vilken relation vi hade till den som ska beravas kändes det mycket märkligt att säga att vi är döttrar… Det ska inte vara så, inte så här tidigt iaf. Det borde ju ha skett många år senare, inte nu.  Men nu är iaf blommorna beställda, nu bara musiken kvar. Vi har en låt klar, men funderar på att ha en till. Nån som har något förslag?

Har varit och lunchat med Sara Ostkrok idag, mycket härligt att träffa henne. Kan gissa att herrarna vd bordet bredvid hade mycket att gotta sig efter att ha hört oss… Tur att man inte skäms för så mycket! Vi har nu påbärjat vår planering inför USA 2008. Måste nästan iväg, iofs kommer ju Carro hem men ändå. Cali var ju helt underbart! 

Kvällen har jag och syster spenderat ute på ranchen hos Sara, David, Albin och Hanna. Sååå härligt! Är lyckligt lottad att få ha så underbara människor i ”familjen”. Eller egentligen är vi inte släkt på riktigt, men vi räknar det så. De tillhör min gudfamilj, om jag nu hade blivit döpt och haft en sådan. Men hur som helst så har vi ätit en hel massa och snackat ännu mer. Hoppas jag hinner dit en till gång innan jag åker tillbaka till Uppsala. Nu borde jag hoppa i säng för imorgon måste jag upp hyfsat tidigt, ska jag klippa mig. Funderar på denna frisyr. Eller nån som har ett bättre förslag?

/A

One response to “Toppnotering

  1. Hallå där, hur blev håret då? Jag röstar på en kort page frisyr som sist du var så fin:-) Jo om jag är frisk i morrn kan vi umgås jag kvävs snart av att vara inne, kanske gå en prommenad filosofera lite över en kopp??Kram på dej

Kommentera

