När ska förvirringen lägga sig?

Det är inte så bra när en normalt redan förvirrad människa ska påbörjat ett jobb som ingen har en aning om vad det ska innehålla. I precis det läget är jag just nu och förvirringen blir inte mindre kan jag lova. Jag sitter där på mitt kontor och har inte en aning om vart jag ska börja i allt nytt, detta leder till att jag gör de saker jag gjort tidigare och som jag tycker är rätt tråkiga. Så nu sitter jag och gör samma sak jag gjort tidigare, men skillnaden är nu att jag gör dessa saker 8h om dagen istället för tidigare 2h. Gillar inte att sitta framför datorn heeeela dagen, men så blir det.

Det jag funderar över är vad jag egentligen ska göra och vem som f-n gör det just nu… Verkar inte vara nån som vet nåt. Allt är förvirrat. Tar iaf hand om min praktikant i veckan, ska försöka hitta på lite uppgifter till henne och så…

Ikväll blir det nog tvättning för hela slanten, har inga kläder kvar nu tror jag. Ha det super alla min vänner!

/A

One response to “När ska förvirringen lägga sig?

  1. Visst är det tråkigt att int riktigt veta vad man ska göra? Man sitter och påtar lite åt olika håll och blir mer och mer snurrig. Trist! Gör samma sak från och till…

Kommentera

