Ny väska

Eftersom man bevisligen blir gladare av att shoppa (säker har nån forskat på det) så har jag spenderat förmiddagen åt denna briljanta ide. Började lite lagomt med småsaker och en bok, sen bar det av till Bianco och där var jag fast. Hittade denna:

Den är jättestor och alldeles perfekt för weekends. Man rymmer allt nödvändigt! kanske till och med datorn, gissar att den kommer bli rätt tung men. Så nu har jag alltså alla anledningar till att åka på mysiga weekends, bjud mig bara 😉

Ikväll blir det Schalger och mys med mina tjejer. De är så underbara, utan dem skulle jag aldrig orka. Ni där hemma är precis lika underbara ni! Ni är värda alla kramar i världen!

/A

One response to “Ny väska

  1. De HAR forskat på det! Det har visat sig att de gener som ger shoppingsuget är samma som vi använde när vi samlade på oss rötter och nötter och sådant att äta. Det är därför det även går att köpa hur mkt som helst men sedan int använda det, det är jakten som är det spännande, int själva köpandet.

Kommentera

