Vill läsa…

Vill läsa denna bok: Vi måste prata om Kevin av Lionel Shriver

Älskar verkligen verklighetsbaserade böcker. Känns givande att läsa sånna, få en inblick människors öden och de verktyg de har för att lösa situationer de hamnat i… Hoppas det ger mig möjlighet till att bemöta människor bättre och kunnat hjälpa dem eller iaf inte förstöra mer än nödvändig. Kan tänka mig att denna bok mycket väl skulle kunna passa in på de killar och familjer jag träffar på jobbet.

Har idag försökt hinna ikapp med all bloggläsning, har missat rätt mycket den senaste tiden, men nu tror jag snart att jag är ikapp. Alla olika scrap-bloggar ger mig sån inspiration, vill bara skapa och inreda. Har faktiskt hunnit med lite scrapping idag. Ida var här och pysslade lite. Skapade dock bara en sida, blev helt utpumpad sen.  Så nu har jag bara surfat runt ett tag. Borde ställa mig och diska istället. Även det kan ju faktiskt vara lite terapeutiskt…

/A

Kommentera

