Länge sen en lista…

Snodde listan av Frida.

1. Hur gammal är du om fem år?
30, 5 år typ… fan…
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag ?
Med tanke på att klockan är 9.09 så har jag inte hunnit spendera nån tid tillsammans med nån. Igår blev det däremot många timmar med famlijen.

3. Vilken är den senaste filmen du sett?
Såg en skräckis i onsdags, minns ej namnet men den handlade om en blodig pojke. FY!

4. Vem ringde du senast?
Måste kolla mobilen, vänta: Mormor

5. Vem ringde dig senast?
Sandra

6. Hur löd det senaste sms:et du fick?
”A det vore kul men vi kanske kan göra något redan på lördag kväll. Ha det bra ikväll nu och se till att kramas.”

7. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Ringa. Mycket mer personligt och missförståndsrisken är mycket mindre.

8.Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda sedan länge, mamma (tyvärr finns hon ju inte med oss längre) är omgift och pappa är omförlovad.

9. När såg du senast din mamma?
På bild var det igår på begravningen, i verkligheten var det den 19 jan då hon somnade in.

10. Vilken ögonfärg har du?
Ena ögat är helblått, det andra är blått med stänk av brunt och grönt.

11. När vaknade du i dag?
Strax efter 8.

12. Något positivt med att vara arbetslös!
Tid att fundera.

13. Vilken är din favoritsång/sånger?
Just nu: Sång till friheten, du är det finaste jag vet. – Björn Afselius

14. Vilken är din favoritplats?
Alla ställen jag känner mig hemma på.

15. Vilken plats föredrar du minst?
På resande fot, i typ flyg, bil, tåg, buss m.m.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Ojoj, jag vet ju knappt vart jag befinner mig imorgon. Hur ska jag kunna planera 10 år framåt?

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Mörkret

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
När min ”gudfar” drog alla sina dåliga skämt igår.

19. Hur stor är din säng?
Perfekt för mig

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar. Är ju fd student, då måste man ju ha en bärbar.

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Lite olika, hemma i Uppsala sover jag i full mundering, alldeles för kallt annars.

22. Hur många kuddar har du i sängen?
I den sängen jag ligger i nu så har jag en hel drös… Kanske 6-7 stycken.

23. Hur många landskap har du bott i?
Västerbotten, Uppland och Nottinghamshire (kanske inte räknas som landskap men jag har bott där iaf…)

24. Vilka städer har du bott i?
Skellefte, Umeå, Nottingham och Uppsala

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Raggsockar kicks ass…

26. Är du social?
Sjukligt ibland tror jag

27. Vilken är din favoritglass?
Gillar inte glass speciellt mycket.

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Inte efterrätter heller…

29. Tycker du om kinamat?
Älskar däremot mat, all mat!!!

30. Tycker du om kaffe?
Det är det som håller mig levande på jobbet…

31. Vad dricker du till frukost?
Frukost? Vad är det och vem äter sånt? Aha, det är då jag dricker min första stora kopp kaffe kanske…

/A

Kommentera

