Många inlägg idag

Måste ju passa på att skriva när jag är motiverad, så har ni nåt att läsa även de dagar då jag bara kräks på mig själv och mina tankar. Rätt ofta funkar det bra att skriva av sig ångest m.m. Men inte jämt. Ibland vill jag inte sätta mina tankar på pränt eftersom det är sånt kaos. Men inte idag.

Sitter och funderar på hur jag ska komma mig igång med träningen. Tycker ju verkligen att det är skittrist att börja träna, men när man väl är igång är det mycket skönt. Veckans schema ser ut som följande:

  • Tis: gym ca 1h. Ska försöka springa igång kroppen lite.
  • Ons: gruppträning, typ BodyPump.
  • Tors: Vila. Kan ju inte överansträninga mig redan första veckan
  • Fre: Gruppträning, troligtvis Yoga m Fatima.
  • Lör: gym ca 1h.
  • Sön: Vila igen. =)

Sen är jag ju nästan igång. Nu f-n ska jag lyckas hålla i detta. Snälla hjälp mig! Skulle verkligen behöva en PT som tjatar på mig. Får använda några vänner tror jag… Magrutor i april är mitt mål.

/A

One response to “Många inlägg idag

  1. Ser bra ut! Dock tror jag int att du skulle vilja ha mig som personlig tränare… Har extraknäckt lite åt kompisar och fått höra att de ser mig som en blandning av tysk militär och kommendoran i Emil i Lönneberga;)

Kommentera

