Måste erkänna

visst såg min träningplan rätt bra ut? Har följt den till punkt och pricka. Idag i alla fall, då det stod viiiiila! Så jag vilade! =) Det har inte riktigt funkat de andra dagarna. Jag har vilat då med. Har inte haft ork att ta mig ur soffan, fattar inte hur jag kan ha så lite energi. Tycker ju ändå att jag borde orka, vet att jag mår bättre när jag får röra på mig. Men imorgon ska jag faktiskt ta mig iväg och träna med en grabb från jobbet. Hoppas verkligen att detta kan vara startskottet för mitt nya liv!

Aik tog en poäng ikväll iaf. Borde lätt ha kunnat ta tre, men är man sega som sirap så funkar det ju inte. Jag och min pappa har bestämt att jag ska ta över som coach efter Perra. Tror att det skulle vara en höjdare. Tänk vad chockade motståndarlagen skulle bli! Ingen skulle ta laget på allvar och därför undervärdera dem kraftigt. Därmed skulle vi vinna! Guud så kul.

Nu ska jag nog snart hoppa i säng, kanske ska börja lite tidigare imorgon för att kunna gå hem lite tidigare. Har jobbat 3 h för mycket i veckan redan. Ska ta ut dem timmarna så småning om. Kan vara bra att ha! Måste även söka semester inför sommaren snart, frågan är bara om man ska ta tidig eller sen. Hur ska alla andra göra? Skulle va kul om jag inte är den enda som är ledig… Då kommer det kännas hemskt ju. Tänk att sitta helt ensam hela semestern eftersom man inte har nån att vara med… Illa illa. Så det är nog bästa att kolla med er alla. Tidig eller sen??? Hjälp mig…

/A

One response to “Måste erkänna

  1. Jag ska vara ledig 2a perioden så sen semester röstar jag på. Kommer tyvärr inte att vara i Skeå då utan förhoppningsvis i Sthlm =)

Kommentera

