Måste skryta!

Sitter här trött som en apa, borde egentligen lägga mig.

Gjorde ett mensa-test bara för skojs skull. Testerna man gör på nätet är antagligen inte speciellt precisa, men jag lyckades ändå rätt bra. Det finns lite olika mått på det men enligt detta ligget normalt IQ ligger mellan 90-110, Mensa-nivån ligger på 130 och uppåt. Gissa nu mitt IQ….

…. dra till med nåt nu…

 

Japp, smart är jag! 128 i IQ. Jag borde ju få nåt pris eller nåt… Eller?

/A

One response to “Måste skryta!

  1. Åh ja jag skulle behöva en klapp på huvudet =)

    Inte illa Anna. Både smart och snygg + en fin medmänniska. Hela kittet. =) Ska pula i mig apelsin och vitlök.
    Kramar

Kommentera

