Mycket som händer…

Just nu är det mycket som händer, faktiskt inte bara negativa saker. Jobbet flyter på, listan som på morgonen var 10 punkter har i slutet av dagen blivit 25, hur gick det till? Kan ibland kännas lite oproduktivt men… Det är väl så vi människor funkar, vi är rätt bra på att skjuta upp saker. Vissa gånger är det inte BARA mitt fel, ibland handlar det ju om kontakter med andra människor som inte funkar…

Annat som hänt i veckan är:

  • Jag har tagit tag i min träning, nu känner jag på allvar att jag är på g. Har tränat ett par gånger och det är rätt skönt ändå…
  • Min livsenergi börjar komma tillbaka. Skönt att slippa vakna med ångest, och somna med den samma.
  • Lägenhetssökning på hög nivå. Bostadslös om 3 mån…
  • Arbetsintervju-erbjudande, kul att man känner sig lite extra attraktiv ibland.
  • HOCKEY i Gävle imorgon. Härligt med loge och allt.
  • Inser mina vänners betydelse mer och mer för varje dag som går. =) Tack för att ni finns.
  • En slappar fredag står på schemat, sen blir det visst fest på lördag. Måste ju fira Aik-segern ju… Födelsedagsfest med Sofia! Ska bli kul att komma mig ut och se lite folk.
  • Godis-söndag med Frida. Vi ska vara på dåligt humör och tröstäta en massa. Ser redan fram emot det.

Vilken vecka!!  

/A

PS. Grattis till jobbet Frida! Det är du värd. DS.

3 responses to “Mycket som händer…

  1. Hej Anna =)
    Verkar vara en fartfylld vecka. Jag ´sitter med min hemtenta och har skrivit det mesta klart. Känns skönt, men väldigt pirrigt att lämna in det och bli bedömd. Kommer du till skell i påsk?
    Kramar

  2. Vad skönt att det börjar vända:-) Och vi ses ju snart. Tack så mycket, jo det var jag värt det känns helt underbart. & fortfarande som en dröm:-) Ses snart Kram

  3. Tack så mycket för blomman:-) Stor kram

Kommentera

