Pensionen nära

Ett trevligt brev damp ner i brevinkastet idag. Från nåt pensionsförsäkringsbolag. De ville bara hälsa mig välkommen m.m. Det som kändes lite tragiskt var att de beräknar att jag ska gå i pension 2047-06-01… Fattar ni hur länge det är kvar? Känns som ett skämt. År 2047, lite starwars aktigt… Hmm… Tänk så många år jag har kvar att jobba, 39! Huvva!

/A

3 responses to “Pensionen nära

  1. Gud va hemskt, då går jag 2047-01-11 kanske då? Åh vad vi ska hänga då, kan vi inte köap hus i spanien och bara dricka drinkar och dansa:-)
    Jo nu snart när du kommer hem skulle jag vilja låna lite Böcker av dig, är det möjligt?
    Kram

  2. Jag vill låna några psyk böcker typ.. det stucket om du förstår vad jag menar? Har du boken smuts??
    Kram

  3. Hej!! Jag vet inte hur jag jobbar nästa fredag eller om jag hinner ta nån lunch men om jag kan det är jag självklart med på att ses! Vi kan väl höras lite närmare om det? Kram!

Kommentera

