Workaholic.se

Steg alltså upp tidigt imorse för att hinna jobba in en halvtimme idag. För vem vill jobba över en fredagafton. Vid 16 hade jag tänkt packa ihop min saker för att dra hem och vila inför min och Fridas godiskväll. Men så blev inte planen. Utan istället skedde smärre akutomplaneringar vilket resulterade i att jag 19.30 lyckades packa ihop min väska och gå hem. Vad hände? Ingen vet… Jobbade iaf in minst 4 timmar idag. Skönt att kunna jobba halvdag nån solig dag här framöver.

Den efterlängtade godiskvällen blev tillslut av. Tack för en underbart härlig kväll Frida! Ingen kan vrida och vända på saker och ting som vi.. =) Tillslut har vi vridit bort oss själva och får börja om igen. Så härligt! Godiset glömdes nästan bort i allt vridande.

Nu är det sova som gäller, löpning och shopping imorgon. Kamera SKA inhandlas. Peace and Love

/A

Kommentera

