Ny kamera!

Nu har jag då äntligen fått mig min nya kamera, eller fått och fått. Var kanske att ta i, men jag har lyckats få tummen ur och köpt mig den. Det blev en Canon 400D till slut. Jag är lycklig!

Igår spenderade jag alltså dagen med inhandling av kameran ute på Boländerna. Tog med mig min egna lilla fotograf Jens och Malin fick även följa med. Vi gick runt där och fantiserade hur drömhuset skulle se ut. Kul, fast man insåg ju hur svårt det kommer att bli att välja stil m.m. Men en angenämt problem.

Går kvällen spenderades hos Sofia tillsammans med henne och Louise. Mycket trevligt och mycket god mat. Fortfarande efter 4 timmar var vi kräkmätta. Melodifestivalen såg vi, trots att det mest var en plåga. Sen såg vi film och tjattrade. Måste vi göra om, snart!

/A

Kommentera

