Mycket nu

Åker nu hemmåt imorgon. Ska bli riktigt skönt att komma bort från allt här ett slag. Alldeles för mycket i min hjärna handlar om val och jobb… så nu ska jag bara vila. Eller vila från jobbet iaf. Kan tänka mig att jag kommer att vara lite slut på måndag. Men då för att jag umgåtts med alla nära och kära så mycket. =) Sån trötthet är mycket välkommen nu.

Hockey ikväll. Förlust tyvärr, men nära var det. Typ 1 mm. Men turen var inte med oss, och då går det ju inte vinna. Hämtade ut lördagens hockeybiljetter idag. Ska bli så kul att se live samt att känna stämningen i arenan. Iofs hade vi rätt bra stämning här ikväll. Fick besök av fyra fans så här satt vi och tittade på matchen. På svartvit bild, mina nyinhandlade sladdar vägrade annat. Men som sagt, vi såg ju matchen iaf.

Imorgon ska jag alltså på min intervju. spännande. Sitter här och försöker läsa mig klok, men lyckas inte. Hittar inget om yrket Frivårdsinspektör. Eller hittar, men det är bara kriminalvårdens egna infoblad. Typ 5 rader lång beskrivning. Jag skulle vilja få ett litet hum om vad man ska göra, men det kommer kanske imorgon när jag sitter på intervjun. Är lite nervös, har ju aldrig varit på en RIKTIG intervju. Inte med någon jag inte känner. Gissar att det bara är att vara ärlig och nyfiken. så håll nu tummarna för mig, kanske det går vägen och jag blir norrlänning igen. =)

Nu måste Anna sova om hon ska ta sig upp. Flyget går 8.20, detta innebär att jag måste stiga upp mycket tidigare än jag önskar. Men lör och sön ska jag baaaaraaa slappa!!! Mysa och må bra hade jag tänkt.

/A

One response to “Mycket nu

  1. Hej gumman!

    Jag och Linda har planerat en påskmiddag på Tanto på fredag och om du befinner dig i U-sala tycker jag att du ska komma 🙂
    Puss och kram

Kommentera

