Tillbaka i förvirringens spår…

Kan tänka mig att jag kan verka väääldigt förvirrad, skriver alltid om det iaf. Kan här meddela att jag ÄR EXTREMT FÖRVIRRAD, speciellt nu… Ingen är i rätt ordning, men på nåt sätt behåller jag någon slags verklighetsuppfattning. Eller? Äh, jag överlever iaf…

Fick frågan om hur jag behåller balansen i livet mitt i allt stök. Svarade att jag verkligen inte har någon aning. Kanske är lika bra att allt kommer på samma gång, blir ju tillslut så mycket att man bara rycker på axlarna och tänker ”det löser sig alltid…” Så här befinner jag mig i någon slags balans, tack gode dug för mitt jobb. Det ger mig lite struktur iaf, eller jag måste ha struktur för att komma mig frammåt.

Var ju på anställningsintervju förra veckan, kändes helt ok. Roligt jobb, ännu roligare att det är i mina hemtrakter. Var tvungen att berätta för min chef i måndags om att jag sökt nytt jobb. Lite mindre kul, ahn blev rätt besviken tror jag. Inte på mig utan snarare på att jag kanske inte stannar kvar. På eftermiddagen ringde de honom för att kolla om det jag sagt stämde, kolla upp mina refernser… Min chef sa att det lät som att de var rätt klara med att de ville ha mig… Men inte har det ringt inte. Måste nästan ringa imorgon och fråga, annars blir det en mycket stressig påsk… Är ju så nyfiken av mig. Vet fortfarande inte om jag vill ha jobbet. Men kul är det ju att bli erbjuden, så jag hoppas på det. Momme tittade på en lägenhet åt mig åxå, måste ju invänta jobbet innan jag tar lägenheten. Så det börjar vara lite kort om tid…

Förövrigt så är det snart påsk och jag får besök av L o L. Ska bli underbart att träffas. Var så länge sen nu… Vi ska fira I som blir stor tjej, hela 25 år. Hon är verkligen en underbar människa, fick mig att gråta igår. Hon hade skrivit så mycket fint på sin blogg. Kolla in Lerevolter.

/A

2 responses to “Tillbaka i förvirringens spår…

  1. Hej! Vad är det för jobb du har sökt? Och var?!
    Tråkigt att vi inte hann ses förra veckan, jag antar att jag jobbar ungefär lika mycket som du verkar göra. Är det så här resten av livet ska se ut? Va?

    Kram!

  2. Hej vad tråkigt att du inte fick jobbet, fast kul ändå att hon ville ha dig.. skum känsla du måste ha nu… två delad…
    Du är då bäst i mina ögon…Kram

Kommentera

