Påsk

Nu äntligen har påsken kommit och det innebär ledighet! Underbart!!! Nu är jag alltså ledig i 4 dagar, skönt skönt! Vet inte riktigt hur jag ska fira, vet ju att det är fest imorgon, men mer än så vet jag inte. Ikväll blir det nog en öl med min fd svärmor. Kul att träffas, var nog strax innan jul vi sågs sist.

Har ringt om jobbet idag. Vet inte riktigt om jag ska vara glad eller ledsen över svaret… Min teori om att jag skulle känna hur jag vill göra när jag pratar med henne (min ev blivande chef) funkade inte. Jag är fortfarande lika förvirrad, om inte ännu mer. Hon sa att hon tillsatt tjänsten men att hon vill skicka mig på diverse tester och utbildningar för att kunna anställa mig senare. Vet inte om det är positivt eller negativt… Så hemflytt blir det inte nu på stört, men nån gång. =)

Glad påsk! Ska lägga in bilder på mina fina påskliljor när de slagit ut! Härligt med vår!

/A

Kommentera

