Foton

Har nu laddat upp några fina porträtt på min kära på FlickR. Kolla dem till höger en bit längre ner —->

Det är så spännande att ladda upp korten i datorn och se dem på större skärm. Alla är inte så bra om man trodde, men många är mycket bättre. Om jag inte sagt det tidigare så måste jag säga det: JAG ÄLSKAR MIN KAMERA!!! En helt underbar skapelse. Har tagit fler kort dessa två-tre veckor än jag gjort de senaste året totalt. Frågan är nu bara om jag måste köpa mig en ny dator för att rymma alla bilder. =)

Har varit och titta på en lägenhet idag. 25 m2, alldeles för litet för mig. Kommer inte att trivas där, men har inte sagt nej till den. Bättre än inget ju. Nu känns det rätt okej att stanna ändå. Saknar alla där hemma massor, men funderar på att komam hem snart igen. Har ju även tänkt hinna till London och Göteborg under våren. Var till och med tvungen att skapa ett dokument igår döpt till ”Vårens planering”. Fick inte ihop veckorna annars, men nu har jag rätt bra koll faktiskt!

Nu ska jag krypa ner under filten och se lite One Tree Hill. Jag erkänner, jag är fast i det igen. Femte säsongen nu… Oj vad mycket som händer.

Ta hand om varann!

/A

Jag försöker ta en dag i taget, men ibland blir jag anfallen av flera dagar på en gång.
                                                                                                      – Ashley Brilliant

One response to “Foton

  1. vilka fina kort, måste ju vara en super kamera!=)
    de är helt sjukt med vinsten..har inte riktigt fattat de än men de kommer nog!=) åker ju ner när alla åker hem till klassfesten! lite bittert faktiskt att ja missar den.
    hann inte med att träffa dig nåt när du va hem sist, bara en snabbis i trappen va de väl?!..
    vad är de för jobb du haft på G? hoppas vi hinner ses nåt när du kommer hem nästa ggn iaf!
    ha de bra! kram!

Kommentera

