Min träning

Eftersom jag är extremt slö när det gäller träning och extremt pigg när det gäller planering (sällan följer jag planeringen men…) försöker jag lura mig själv till träning. Detta genom att jag har planerat in ett litet belöningsystem inför Beach 2008:

Löpning ska genomföras minst en gång i veckan, tråkigt tråkigt. Men de gånger jag springer:

  • 4 km får jag sola solarie
  • 5 km får jag köpa nya träningsbyxor
  • 6 km får jag köpa nya löparskor

På detta sätt tillfredställer jag många behov på samma gång. Träning, solning inför sommaren samt shopping. Kan ju inte bli bättre… Hoppas nu bara att jag lyckas lura mig själv! Funkade inte idag, orkade inte de 4 km som jag hade hoppats på. Har dock sovit och druckit lite inatt/idag, skyller på det. Se jag försöker redan hitta på ursäkter… ILLA ANNA!

Imorgon kommer mina kära vänner Heidicen och Linkan. Mr H får åxå följa! Vin ska inhandlas, städning måste hinnas med… Hmm… Ska blir underbart att träffas. Var länge sen nu!

/A

Kommentera

