Ännu fler födelsedagar och sjukdomar…

Börjar med att säga att sjukdomarna och födelsedagarna hänger inte ihop!

Ännu fler av mina vänner fyller år:
27/3 – Lasse blev mogen nog att gå på club 27 aka gammeldans. Marri fyllde de beundransvärda 25 åren! 
29/3 – Nina, min morbrors tjej, blir ännu ett år äldre.
31/3 – Min minsta kusin Matilda blir hela 14 år. Hon är fortfarande liten för mig.

Grattis till er alla!!! Man kan undra varför så många fyller år i mars-maj. Joo semesterbarnen… Vårkänslor, midsommar samt en massa ledig tid leder visst till att man förökar sig. Så nu är det snart dags för alla er som vill ha vårbarn!

Anna sjuk igår. Trodde jag åkt på magsjuka, så jag åkte hem från jobbet. Det visade sig att det inte var magsjuk utan nån släng av förkylning. Låg däckad i soffan i feber under gårkvällen. Men efter ca 12 h i sängen var allt borta… Så ikväll ska jag ut och käka med vikariegänget från sommaren. Ska bli trevligt! Får se hur lång kvällen blir, men middag måste man ju ändå äta!

Alla räkningar är nu betalda, så nu kan jag sätta sprätt på alla de där pengarna jag har över! =) För första gången på länge så är jag inte ironisk. Jag HAR faktiskt pengar ÖVER. Svårt att fatta men så är det. Detta betyder ju inte att jag har pengar över när månaden är slut, men just nu har jag det! En härlig känsla!

/A

One response to “Ännu fler födelsedagar och sjukdomar…

  1. Hej gums!
    Skönt att höra att det inte var magsjuka i allafall, det är ingen lek…Najs med penki över i slutet av månaden =) Hoppas att ni får trevligt ikväll och att du orkar med hela kvällen! Puss & kram på dig!

Kommentera

