London

Nu är Londonresan bokad: 23-25/5 ska jag spendera med underbara Emelie och Alex, samt lille Cillian. Längtar ihjäl mig redan! Ska bli härligt! Jag älskar verkligen att resa. Inte då själva resandet, men att åka runt och känna sig helt fri. Att man kan göra vad man vill.

Nu är det bara alla 3 resorna hem till Skeå som ska bokas. Blir rätt förvirrad av alla flighter, men jag ska försöka boka allt rätt. Längtar hem så mycket att det gör ont. Ska bli en fröjd att komma hem och försöka landa lite i allt som händer. Varför kan det inte få vara lite lugnt ibland? Är det så här livet ska vara?

Nu ska jag sova, är trött som aldrig förr. Stockholmstrippen igår tärde mer än jag trodde.
/A

2 responses to “London

  1. Waaas? Har fröken vart på storstadsbesök utan min veto????

  2. Hej gumman!
    Tack för ditt peppmeddelande =)

    Jag vill absolut vara med på bus sista April. Vore jimla skoj att ses tycker jag. Grattis till nya jobbet också. Låter spännande. Stora kramar

Kommentera

