Nu är det spikat

Fick ett samtal idag från kriminalvården, igen. Hon är snabb som bara den. Pliktverket är bokat, jag åker till stora huvudstaden för att en psykolog ska granska mig. Utan och innan. Borde väl gå bra. Eller så skiter det sig, men då har jag ju världens bästa jobb kvar här nere… Fast nu börjar Skeå kännas mer och mer som hem. Är ju dit jag vill. Familjen, vännerna, hockey, närheten… ja allt! Måste boka biljett för hemresa, får bli morgondagens uppgift på jobbet. =)

Underbart god middag hos läkarstudenten ikväll. Mycket trevligt! Såg ”In to the Wild”, den var helt ok.- Mycket märklig men bra. Bestod mest av en massa återblickar, man var tvungen att koncentrera sig lite. Dumt slut, men verklighetsbaserad och Sean Penn som regissör.

Deklarationen har nu kommit. Loggade in och fann att jag ska få tillbaka nästan 12 000:-. Behövs kan jag lova. Blir perfekt inför sommaren… Nu sova, annars får mina arbetskamrater möta en DÖD Anna imorgon. Det räcker med den halvdöd de träffat tidigare i veckan. Sleep tight!

/A

Kommentera

