Lyssna och njut

Hur cool som helst!

Helgen har präglats av fest, fest och åter fest. Är helt slut nu. I fredags var det Preklin, helt galet. Det yrde godis och annat kastbart. Glaskross överallt, galna utklädda människor. Kul kul! Bilder kommer, måste redigera lite först bara. Igår var det födelsedagsfest för mina två alskade vänner. Mycket trevligt. började rätt lugnt, sen ökade vi bara. Åkte ner på Platina för dans, och dans blev det, i typ 3 timmar. Galet ont i benen idag. Vältränad som man är… =S Jävligt kul hade vi iaf! Höll på att avsluta kvällen i en luftmadrass mellan två bröder, inte illa va? =P Som tur var tog jag en promenad hem.

/A 

4 responses to “Lyssna och njut

  1. oj vilken pojke!!!

    Ja att vi måste hitta på något kul, men vad är då frågan..
    Jag jobbar ju som jag gör vilket gör det hela lite svårt, men vi ska hitta på något superkul ändå 🙂

  2. Hej!
    bara bra med mig, tungt med måndag men de är väl alltid!
    hade en riktigt bra helg, du med verkar de som!=)
    va kul att du kommer hem, ja har inga planer för helgen som det ser ut nu så ja tycker verkligen vi ska träffas. ska försöka hålla mig nykter till helgen efter alltför många party helger men en kaffe eller nåt låter jätte bra!
    du kan väl höra av dig när du kommer hem så bestämmer vi nåt!
    kram!

  3. Hej söta du!
    Det känns riktigt bra att veta vad som känns bäst =) Att man skulle vara en hemmakärare. Haha. Kul att du också kommer hem!! Vi ses snart då.
    Kram

  4. Jag tror det är åldern =) För 7 år sedan hade jag stannat kvar. huga så hemskt längesen man var 19 =O

    Jag kommer att utnyttja dina kunskaper 😉 utbildningen känns verkligen heelt rätt.
    Kram

Kommentera

