Nu är det klart

Norrlänning blir jag igen, troligtvis från den 25 augusti. Blir först 3 v i Härnösand, 5 v i Umeå, tillbaka till Härnösand, men sen HEM! Ska faktiskt bli mycket härligt. Kommer dock sakna mitt underbara jobb här nere!!! Fick alltså samtal från Krim.vården idag, hon tyckte jag var KLOCKREN även om hon trodde att jag kunde utvecklas mycket, med tanke på att jag är rätt ny. Härligt att höra! Man behöver verkligen uppmuntring ibland!! Vill verkligen gråta vissa dagar då jag kommer hem från jobbet.

Med detta som start på dagen kunde den ju inte bli annat än underbar! Och det blev den. Härliga samtal med pojkarna, bra möten, effektiv dag!

Grattis min underbara vän Frida som fyller år!!! Tack för att du finns och att du alltid står ut med allt mitt tjat. Har inte känt dig speciellt länge, men det känns mycket längre. Hoppas vi får en underbar sommar här i Uppsala!!!

/A

7 responses to “Nu är det klart

  1. Så härligt vännen =)
    Snart är det valborgs. Wiiee KRAM

  2. Ah, harligt vannen!
    Vad glad jag blir for din skull! Jag sa ju det, saker loser sig ju. Var sakert den dar kanslokalla bitchen som rekomenderade dig ha ha!
    Jippie, och kom ihag snart ska vi kramas igen.

    Alskar dig min minsta van!

    Grattis grattis!!

  3. Grattis till jobbet! Så himla himla duktig! Kram.

  4. Gratulerar! Klart att du är klockren för jobbet, vem annars liksom 🙂 Puss

  5. Grattis! Va duktig du är och kul att du kommer hem igen!
    Klockan 14 låter perfekt för en kaffe!
    Waynes eller Lilla Marie?

    Kram!

  6. perfekt, då ses vi då!

Kommentera

