Har gjort en Tom Hanks

Igår åkte jag från Skeå för att snabbt och smidigt ta mig till Uppsala. Det gick inte riktigt så… Jag hann med att göra en Tom Hanks; att bli instängd på en terminal. Det var låst och där stod vi i ca 25 min och väntade, ringde och beklagade oss för varandra. Man kan inte riktigt påstå att jag har tur när det gäller resande… Men tog mig ju hem, senare än tänkt. Så ikväll blir det en tidigkväll, ska infinna mig på jobbet 06.00 imorgon för att åka på uppföljningsresa!

Har haft en härlig helg i Skeå, inte kul att komma tillbaka till verkligheten. Har en rätt lugn vecka på jobbet ändå, några möten bara… samt en massa skrivande kan jag tänka mig.

Veckor kvar till semester: 8
Veckor kvar i lägenheten: 3,5
Dagar kvar till lön: 4
Minuter kvar tills mina ögon faller ihop: 2

Sleep tight!
/A

Kommentera

