Underbara dag!

Det är sånna här dagar man jobbar för… Att få lite betalt för allt slit. Uppföljningsmöte med en kille och allt verkar änåd gå vägen. Vi har fått uppmuntra honom till fortsatt hårt arbete, familjen till ännu mer tålamod och eventuellt sått några nya frön… Härligt härligt.

Denna uppföljningresa innebar tidig morgon, 04.55 ringde klockan. Jag trodde det var ett skämt men insåg tyvärr att fallet inte var så… Jag pallrade mig upp och tog mig till jobbet, där väntade min underbara kollega med en kopp kaffe i handen till mig. =) Sedan var man back on track! Men inser att jag måste sova tidigt ikväll. Har hunnit med en kaffe med mina underbara vänner idag. Härligt att få lite tankar bekräftade, samt en massa uppmuntran. Ibland har jag väldigt svårt att se vad som är ”normalt” och vad som inte är det. Skönt att någon upplyser mig om vad jag tänker. Tur att jag har helt fantastiska vänner, vad hade jag gjort utan dem?

Dagens hyllning: Syster som fått nytt jobb! Hurra, hurra, hurra!!!
Dagens firare: Fubben, gratis gumman!
Dagens tanke: Hur fan står jag ut i den situation jag befinner mig i?
Dagens mysko: Den jag delat ett liv med… Skumt hur en människa kan förändras så mycket…

/A

Kommentera

