I’m in love

Vill ha!!! Sitter här och önskar mig en massa pengar så att jag kan shoppa loss ordentligt!!! Men nu är det ju att jag bara bokar en massa resor överallt, så jag har inte riktigt råd att handla allt jag vill ha. Men kanske ändå… Tycker att jag är värd det! Blir nog en bikini åxå! =)

En bra dag på jobbet idag, har medverkat i ett underbart möte. Man kunde ta på känslorna! Det fanns en underbar känslomässig koppling i familjen! Jag älskar verkligen mitt jobb!!!

Ikväll ska jag träffa världens bästa Fatima. En lite fika nere på stan, se lite folk, känna sommaren! För det är verkligen sommar. 17,3 grader i skuggan kl. 17.53. Nice!!!

/A

Kommentera

