Helgen över!

Har hunnit med mycket i helgen! Den planerade vinkvällen i fredags blev dock inställd på grund av sjukdom. Satt hemma och vilade istället. I lördags steg jag upp tidigt och åkte in till stockholm för en shoppingtur. Trevligt värre!! Härligt väder, underbart sällskap. Gårkvällen spenderades med vin och utgång, hade personalfest. Gick ut vid 01.30, hem vid 02.30. Max en sväng, dök i säng kl. 03.30. Upp 10.00 eftersom jag skulle Vara en god dotter och guida pappa och Anita runt stan. Har nu tappat ner mig själv i soffan och ska slappa hårt fram till 22.00 då jag ska sova. Endast 2 arbetsdagar denna vecka! =) Weeeiii…

Hoppas ni alla haft en bra helg!
/A

Ps. Ja, Nina, vi ses nog snart. Kommer hem några gånger under maj och början på juni. Sen har jag semester och den kommer jag att spendera i älskade Skeå. Ds.

One response to “Helgen över!

  1. Vad trevligt sötnos! Då ses vi snart.
    Kram

Kommentera

