Dagens diss: Sladd försvunnen

Har idag varit ute och fotat alla fina blommor som växer här utanför, kommer hem och storstädar köket. Mycket nöjd. Efter en timmes plugg ska jag så sätta mig och retushera bilderna på blommorna för att sen lägga upp alla här. Men icke! Livet är verkligen inte på min sida just nu… Sladden borta. Lovar att jag såg den igår, men nu borta. Som sagt, livet vill mig inte väl just nu.

Ska försöka gaska upp mig, vad är väl en slagg värd? Bara jääävligt irriterande. Nu söker jag igenom lägenheten igen. Ger aldrig upp!

/A

Kommentera

