14,5 timmar senare

Har nu gjort 14,5 timmar idag, endast 24 timmar kvar denna vecka! Fy för detta. Men jag har haft en bra dag. Spenderade den i Göteborg för två uppföljningsmöten! Mycket trevligt! Men som sagt; trött är jag! Måste sova, kanske ska ta mig en liten sovmorgon imorgon, får ju faktiskt flexa.

Flytten har sakta men säkert påbörjats. Det är en fröjd att äntligen få slippa detta, skönt att göra det innan jag är helt knäckt. Känns som det är nära nu… Men som sagt, snart går flyttlasset hemåt. Underbart! Sen är det bara all städning kvar, ska nog gå vägen det åxå. Men HATAR verkligen flyttstädning. Man sliter som ett djur och ändå känns det alltid osäkert om städningen kommer att gå igenom. Iofs var denna lägenhet inte det minsta städad när vi flyttade in. Men men…

Nu dör jag snart! God natt!

Dagens höjdpunkt: Årets första mjukglass!
Dagens ånger: Ingen träning, massa snacks… huvva Anna!

/A

Kommentera

