Flytt

Packning, packning, packning!! Gillar det inte men det ska bli gjort, sedan följer ju städning… Huvva!

Sommaren ska visst komma i helgen, jag längtar. Ska ligga ute heeeela helgen. Läsa lite, sola massor. Är lite sugen på att se Tingsek på lördag. Ska försöka lura med nån själ!

Dagens hiss: har fått en massa kred. på jobbet idag. Skönt att veta att folk uppskattar allt slit.
Dagens diss: Synd att trivas så bra på jobbet när jag nu ska sluta.
Dagens fundering: Undrar hur framtiden ser ut. Kommer jag gå tillbaka till mitt gamla jag nu när jag så småningom flyttar hem? Eller bär jag med mig något?

/A

2 responses to “Flytt

  1. Hej! lät inte så skoj med packning men kul att du kommer hem igen! laddad för klassfesten? ja vet inte exakt vilken tid de är, allt mellan 10,30 – 10,45. så ja hoppas så många som möjligt missar det!=) kram!

  2. Ferren är ev spikad (eller en av dem) vi pratade idag med Petra Larsson med, den första helgen i juni!
    På lördagen, vad säger du kompis, visst är du på!

Kommentera

