Förvandlingen

Då börjar transformeringen från förvirrad Uppsalabo till om inte ännu mer förvirrad norrlänning. Dock en norrlänning som äntligen får komma sig hemmåt. Massa kul som händer i Skeå i helgen ju, men först återstår packningen av släpen, sedan en 70 mils resa. Men sen är jag hemma!!!

Har fått mig ett datum att med säkerhet sita mot nu, 25/8 ska jag visst infinna mig i H-sand. Spännande. Löneförhandling imorgon! Spännande det åxå!

Imorse när jag gick till jobbet (alldeles för tidigt) doftade det nyklippt gräs! Helt underbart. Nu är sommaren här, trots att det är svinkallt i luften.

Bilden tagen från www.fatbase.com

/A

Kommentera

