Lista

Flygarn utmanar oss alla, så jag måste ju….

För 15 år sedan (1993): Skulle jag precis fylla 11 år. Livet var inte speciellt hårt, jag och mina vänner njöt av alla ledig tid. Tror det var den sommaren vi jonglerade med fotbollar massor…

För 10 år sedan (1998): Åkte till Palestina och spelade in en film, lärde känna alla mina underbara gymnasieklasskompisar och började jobba på hockeyn.

För 5 år sedan (2003): Bodde med Micke, upplevde ett otroligt konstigt Piteå dansar och Ler, pluggade juridik och sökte utbildning.
 
För 3 år sedan (2005): Bodde i Nottingham för ett par månader med kära Em, jobbade på psykiatrin och spikade juridiktentan (nästan iaf).

För 1 år sedan (2007): Flyttade vi från Umeå, jag till Uppsala och mina sambos lite varstans i Sverige. Vi kände en massa på Ems mage och skrev en grym uppsats. Tillbringade massa tid i min säng, sov dock inte!
 
För 3 månader sedan (februari): Hade jag precis påbörjat min nya tjänst och mitt liv började sakta men säker återvända. Grät otroligt mycket.

Igår (14 maj 2008): Rensade bort en massa papper, fick åka på en underbar uppföljning och packade halva natten.
 
Idag (15 maj 2008): Haft tillsyn under fm, mao letat upp en massa papper som petiga tillsynsjurister ville sen, slutade tidigt, tvättade och fikade hos Frida.

I morgon (16 maj 2008): Packa släp, åka 70 mil, förhoppningsvis hinna hem till hockeyn. Hem = Skellefteå från och med nu.
 
Om 1 år (maj 2009): Ojoj, vad svårt. Hoppas på att ha fått en tillsvidareanställning på Frivården, eller så är jag på väg ner till Uppsala igen… Who knows?

/A

One response to “Lista

  1. Just det! vi åt den! jisses. undrar hur många 1000 vi åt c-vitamin för. Jag menar dom tuberna är ju inte billiga:) Lycka till med flytt!

Kommentera

