Sedan sist

Mycket har hänt sen jag sist skrev. Blev ju som sagt av med mina registreringsskyltar, har nu fått tillfälliga skyltar. Oranga och fina! De lyser. Men det som är positivt är att INGEN skulle vilja ha dem på bilen, så ingen snor dem. Ersättningsskyltar har nu kommit på posten, men självklart inte skattemärket. Tar visst längre tid att trycka dem. Men men, snart är min bil som det ska vara!

London i helgen. En helt underbar Cillian som lärt sig krypa, fått tänder och älskar att låta! Jag är helt kär! Direkt på morgonen fick jag världens underbaraste puss/bett… =) Han är inte speciellt blyg. Sedan spenderades vi hela helgen med pussar, massa bus, god mat och lite shopping. Tack Emelie och Alex, helt underbart!!! Detta ska jag göra om ofta!

Städning av lägenhet har påbörjats, jag har torkat fönster så att jag ont i handlederna. Nu är det bara resten av lägenheten kvar. =( Fy vad detta är trist, men snart klart.

Shoppade skor i London, hittade tillslut några till bröllopet

 

Fina va? Så nu har jag snart hela outfiten inför bröllopet!

Just ja, har ju även hunnit spriva Vårruset. O ja, jag sprang heeela vägen. 5 km avverkade! Så nu får jag köpa nya löparskor. Ska ut och springa en gång till innan bara, så att jag vet att jag kommer att fortsätta… Har en del solning att inkassera efter löpningen! Kommer ju vara i såååå bra form när det är dags för beachen i sommar!

Mors dag igår. En skum känsla att inte ha någon att fira. Tänkte lite extra på det under hemresa… Ville så gärna vara i Skeå tillsammans med syster och besöka minneslunden. Mamma du vet väl att du är den bästa som finns!! Saknar dig!

Nu ska jag snart hoppa i säng för att orka upp imorgon!

/A

2 responses to “Sedan sist

  1. JAg håller med där om trist, vill också springa vårruset… Hoppas du mår gumman saknar dig PUSS

  2. Hej söta Anna!

    Nu är det sommar och sol. Vilket innebär många roliga kvällar =P Nu ser vi till att sammanstråla en fest och tokas.
    Kramar

Kommentera

