Helg

Så underbart med helg igen! Veckorna går snabbt. Nu är det endast 2 veckor kvar till min semester! Jippi!! Dessa veckor är dessutom bara 4 dagar styck för mig… Nice nice! Detta kommer att gå snabbt! Sen har jag alltså 4 veckor på mig att bara göra det jag känner för. Kommer att spendera mesta delen av tiden i Skellefteå, så alla ni där hemma: Jag vill umgås en hel massa!

Har faktiskt varit duktig ikväll, pluggat en fredag! Så går det när man tar en fredagsöl på en tisdag. Då får man ta igen det sen. Har påbörjat min uppsats, känns inte längre omöjligt att hinna klart den. Har skrivit 1,5 sidor av de 5 jag måste skrapa ihop. Tror inte att det blir så svårt!

Måste bara säga att vädret är helt underbart, har varit mellan 25-30 grader i skuggen i flera dagar. Synd bara att man jobbat. Skulle verkligen ha behövt lite sol på min genomskinliga ben, men imorgon så! Måste ju bara bli brun innan bröllopet nästa helg. Annars får det bli brun-utan-sol tror jag.

Nu ska jag hoppa isäng och drömma om något vackert, är på ett väldigt bra drömhumör just nu tror jag! 😉
/A

Kommentera

