Sthlm Marathon

Idag har de stackars människorna sprungit en hel mara… Aj så jobbigt, i denna hätta! Blev lite inspirirerad och tog mig ut i löparspåret jag med… Inte en hel mara dock. Fick räcka på futtiga 3 km, men i denna värme kändes det som att det vad 6 minst.

Min dag:

  • Tvätta
  • Skjutsa arb.kompis till jobbet
  • Sola
  • Läsa
  • Skriva uppsats
  • Laga god middag
  • Springa
  • Handla div. hudkrämer

Förutom detta har jag även svettats! Härligt va!?! Imorgon blir det nog Fyrishov, nu ska de små benen bli bruna! Annars får jag hitta på någon annan lösning… Får man ha skoteroverall på ett bröllop?

/A

Ps. Mätade just sträckan jag sprungit, det var visst 4 km. =) Nu får jag köpa nya byxor! Ds

Kommentera

