Dagens plan

  • Sola, sola, sola…
  • Ta mig till Råsunda för att se fotboll, Sverige – Ukraina
  • Agera flytthjälp
  • Betala in alla de parkeringsböter jag fått när mina registreringsskyltar har befunnit sig i Linköping på en annan bil. (Mycket konstigt att jag måste betala dem, så nu får jag ligga ute med 1100 i hopp om att jag får tillbaka dem senare.)
  • Sova tidigt!

/A

One response to “Dagens plan

  1. Men… Att DU måste betala in böterna är väl hur sjukt som helst? Jaja, vad ska man säga… Surt!

Kommentera

