Skellefteå

Hemma!

Tänk att man kan känna sig så lugnt och tillfreds samtidigt som man blir väldigt stressad. De senaste gångerna jag har varit hemma har varit kaotiska, ska hinna göra allt man planerat, träffa alla man tycker om… Söndagarna har endast varit ångest för allt missat.

Men NU, nu kan jag ju ta det lugnt, har ju hela 4 veckor på mig. Dock har inte min kropp fattat det riktigt så jag känner mig stressad och rastlös. Samtidigt så känner jag mig helt lugnt. Detta är HEMMA! Så skönt att vara här!

Efter att ha kört mina + 70 mil idag ska jag nu försöka få i mig lite mat. Sen umgås men lite kärt folk! Så nu vet ni alla, jag är HEMMA!

/A

Kommentera

