Naturligtvis

Glömsk som jag är som missade jag naturligtvis att hämta ut mina biljetter… Vaknade i morse och insåg detta faktum, förbannad och grinig startade jag datorn och såg att biljetter finns kvar, så nu är två nya bokade och betalda. Har fått dem på mailen så nu behöver jag inte oroa mig över dem mer…

Idag blir det städ ute i stugan, har visst lovat mormor. Verkar var fint väder så jag kanske ska ta med mig bikinin för säkerhets skull. Måste ju få några soltimmar snart, annars vet jag inte om jag överlever denna semester.

Midsommar har jag fortfarande ingen aning om, ingen som vill bjuda in mig på något trevligt? Överkalix är ett alternativ, men det känns jobbigt att åka redan ikväll. Syster får nog klara sig utan mig! Om inte annat så får jag väl sitta här själv och grilla eller så… KUL!?! Det löser sig nog. Många andra som inte heller har planer, borde ju vara lämpligt att styra ihop alla dem kanske. 

Löpning igår, men vilar idag, man kan ju inte ta ut sig alldeles för mycket. Fast jag har nu börjat tycka att det är rätt kul att springa. Kors i taket! Trodde aldrig jag skulle säga det. Nu blir det 3 gånger i veckan under semestern, sen påbörja lite intensiv backträning och gym. Synd att detta träningsil inte startade innan sommaren, så att jag hade varit fit till Beachen. Jaja…. Nu ska jag äta frukost i solen tror jag. Ha en bra dag!

/A

One response to “Naturligtvis

  1. Du är välkommen att fira midsommar med oss på sunnanå om du vill:-) Kramen

Kommentera

