Känns inte som min tid…

De senaste dagarna har verkligen inte varit mina… Allt har gått fel: Telefon kraschad, dator trasig, ångestnivå på topp, dyr biljett till Uppsala, ingen träningslust, ingen ork överhuvudtaget, BLÄÄÄÄÄ!! Vet inte vart jag ska vrida och vända mig… Vill krypa ur mitt skinn. Men får vänta med det… Ska ner på stan och uppleva det första mötet mellan Harry och Ralf! Blivande bästa kompisar! =)

Har dock varit ute och sprungit en sväng, har fått för mig att jag kan springa av mig ångesten. Funkade INTE idag!

/A

Bild tagen från http://loading.se/forum.php?thread_id=31420

Kommentera

