Skellefteå – Uppsala

Nu ska jag alltså byta ut denna lilla stad mot en betydligt större. Det norrländska ljuset mot det kolsvarta mörkret, de slappa lediga dagarna mot ångestfyllda arbetsdagar, närheten till att min kära mot avståndet som ständigt gör sig påmint!

Men nu åker jag alltså mot Uppsala för att avverka 6 veckors arbete innan utbildningen drar igång. Skulle göra allt för att slippa, men min chef verkar inte hålla med. Har iofs saknat diverse människor i Uppsala, så det ska nog ändå bli trevligt att komma ner igen.

Har spenderat dagen med att uppdatera alla på vilka datum och veckor jag kommer att hålla till i Uppsala, H-sand samt Skellefteå/Umeå. Har myst en massa med underbara barn, lekt i lekpark och fotat. Faktiskt en mycket bra dag, fast trött som bara den har jag varit efter nattens skumma upptåg. =)

Nu är sakerna packade och jag supertrött! Ska sova några välförtjänta timmar för att snart sätta mig på flyget ner. So long!

/A

One response to “Skellefteå – Uppsala

  1. DU är redan saknad 😦
    Syns på vår roadtrip till Götet!

Kommentera

