På gott och ont

Har nu landat här i Uppsala. Lite skönt att vara tillbaka, men tråkigt att ha lämnat Skellefteå. Direkt jag kommer hit släpper mycket av min ångest, men samtigt får jag en helt annan ångest. Att inte ha alla nära!

Spenderade gårkvällen med Frida och hennes killgäng. Mycket trevligt! Känns dock i kroppen idag, men inte kommer jag stanna hemma för det. Ska till en jobbarkompis och äta samt dricka hennes sprit! =) Så morgondagen lär bli ännu jobbigare…

Har fått paket idag! Två stora paket av Frida. Hon är världens bästa! Hon kallar dem födelsedags-flytt-tycker om dig-presenter! Tack tack!!

Nu ska jag se till att göra mig klar! Saknar er alla!!

/A

Kommentera

